کتاب چینی Developing Chinese Advanced Listening Course 1
محصولات مرتبط
کتاب لغات عربی Practice Makes Perfect Arabic Vocabulary With 145 Exercises عربیک وکبیولری
پک 10 جلدی کتاب های گرامر تاک تو می این کرین با تخفیف Talk To Me In Korean Grammar Textbook Levels 1-10
کتاب 2000 لغت کره ای ترجمه انگلیسی 2000Essential Korean Words Intermediate
سال چاپ : 2020
نوع جلد : شومیز رحلی
تعداد صفحات : 280
زبان کتاب : چینی انگلیسی
تعداد جلد : دو جلد در یک جلد
جزئیات
مشاوره استفاده: 2 ساعت کلاس برای هر 30 درس
سطح: متوسط، پیشرفته
در حال توسعه چینی (ویرایش دوم) مجموعه ای از کتاب های درسی برنامه ریزی شده ملی برای آموزش عالی در طی "پنج سال یازدهم" است. بر اساس ساختار به خوبی طراحی شده نسخه اول، این نسخه عناصر بیشتری را متناسب با زمان اضافه می کند. شامل 28 جلد با مجموع 34 کتاب است.
با تلفیق پرورش مهارت های زبانی تلفیقی با آموزش مهارت های زبانی خاص در تدوین آن، این مجموعه از کتاب های درسی را می توان به سه سطح (ابتدایی، متوسط و پیشرفته) و پنج سری (جامع، شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن) تقسیم کرد. که از این میان سریال های جامع عمده و بقیه سریال های همراه هستند. هدف کلی توسعه و بهبود مهارت های زبان چینی دانش آموزان، مهارت های ارتباطی چینی، قابلیت های یکپارچه چینی و همچنین افزایش علاقه و توانایی آنها در یادگیری زبان چینی است.
کل مجموعه تلاشهای جدیدی برای تنوع بخشیدن به سبکها و ثبتهای زبان، نظامبندی و تخصصی کردن عناصر زبان، دانش زبان و آموزش مهارتهای زبانی، آشکار کردن زندگی اجتماعی غنی و متنوع در چین مدرن و نشان دادن تنوع و بردباری انجام داده است. فرهنگ چینی.
دوره پیشرفته گوش دادن (I)، با مجموعا 30 درس، برای زبان آموزانی مناسب است که بر 3500-4000 لغات رایج چینی تسلط داشته باشند و مهارت های شنیداری چینی متوسط را کسب کرده باشند. متون موجود در آن طیف وسیعی از موضوعات را در بر می گیرد و از نظر محتوا کاربردی است. این تمرینها که با مفهوم آموزش مبتنی بر تکلیف ادغام شدهاند، با توجه به ترکیب شنیدن و صحبت کردن، به صورت علمی و متنوع طراحی شدهاند. پس از اتمام این کتاب درسی، زبان آموزان در گوش دادن و درک زبان چینی سطح پیشرفته پیشرفت زیادی خواهند داشت.
هر جلد از کتب درسی شنیداری از دو جلد فرعی به نامهای «تمرینها و فعالیتها» و «اسکریپتها و پاسخها» تشکیل شده است که بهطور مستقل پاسخگوی نیازهای معلمان و همچنین تسهیل بازبینی یا خودآموزی دانشآموزان است.
Details
Usage Advice: 2 class hours for each of the 30 lessons
Level: Intermediate, Advanced
Developing Chinese (2nd Edition) is a set of nationally planned textbook for higher education during the “Eleventh Five-Year”. Based on the well-designed structure of the first edition, this edition adds more elements in tune with the times. It includes 28 volumes with altogether 34 books.
Combining the cultivation of integrated language skills with the training of specific language skills in its compilation, this set of textbooks can be divides into three levels (elementary, intermediate and advanced) and five series (comprehensive, listening, speaking, reading and writing), among which the comprehensive series is the bulk and the others are the accompanying series. The overall purpose is to develop and improve the students' Chinese language skills, Chinese communication skills, integrated Chinese capabilities as well as enhance their interest and ability in learning Chinese.
The whole set has made some new attempts to diversify the language styles and registers, to systemize and specialize language elements, language knowledge and the training of language skills, to reveal the rich and varied social life in modern China and to show the diverse and tolerant Chinese culture.
The Advanced Listening Course (I), with altogether 30 lessons, is suitable for learners who have mastered 3,500-4,000 common Chinese words and acquired intermediate Chinese listening skills. The texts in it encompass a wide range of topics and are practical in content. Integrated with a task-based teaching concept, the exercises are variously and scientifically designed, with attention paid to the combination of listening and speaking. Having finished this textbook, the learners’ will make great progress in listening and comprehending advanced level Chinese.
Each volume of the listening textbooks are composed of two sub-volumes, namely “Exercises and Activities” and “Scripts and Answers”, which are independently bound to serve the teachers’ needs as well as facilitate the students’ reviewing or self-teaching.
About the Author
Teacher in Renmin University of China
Table of Contents
语法术语及缩略形式参照表
珍惜现在
种粮食还是种石油
每周工作多少小时合适
猫的遐想
跟你学理财
都市白领没时间谈恋爱
爸妈,你们好吗
关于冰淇淋的消费调查
这就是爱情
大自然是个和谐的链条(一)
大自然是个和谐的链条(二)
纳米
我再也不说大话了
我该赔偿吗
从“酒香不怕巷子深”谈起
人是唯一会脸红的动物
与胡杨树对话
价格谈判
话说“宅”一族
对话诚信
煮鸡蛋
为头发而战的男孩
美容卡引发的官司
我们的海洋,我们的责任
洗衣机能洗净衣物吗
星巴克能进故宫吗
粮食危机将毁灭全球文明
爱管闲事的老郭
中国-陕餐——兰州拉面
一位快乐的旅行迷
生词总表
دیدگاه خود را بنویسید