کتاب آموزش کره ای مستر کرین پنج Master KOREAN 5 Advanced

کتاب کره ای

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب رنگ داخلی:
رنگ داخلی را انتخاب کنید.
انتخاب سایز:
سایز را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
13%
201,000
176,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

آموزش کره ای مستر کرین پنج Master KOREAN. 5 Advanced

کتاب آموزش کره ای مستر کرین پنج Master KOREAN. 5 Advanced

سطح پیشرفته کره ای

مناسب برای یادگیری کره ای به صورت خودخوان

شابک 9788927732037

انتشارات Darakwon

تعداد صفحات 372

زبان کتاب کره ای انگلیسی

سری Master Master کره ای مجموعه ای از کتاب های درسی یکپارچه است که برای کمک به خواننده به طور کامل بر زبان کره ای از طریق فعالیت های مختلف و تمرین در چهار مهارت اساسی گوش دادن ، صحبت کردن ، خواندن و نوشتن تسلط دارد. خواننده پس از یادگیری کلیه گرامرها و واژگان در هر سطح ، می تواند برای سطح مربوط به آزمون تسلط به زبان کره ای (TOPIK) بنشیند.

'Master KOREAN 5' شامل واژگان و دستور زبان های اساسی در سطح پیشرفته و مناسب برای سطح 5 سطح TOPIK II است. از طریق انواع مواد دیداری و شنیداری ، شما می توانید گوش دادن ، صحبت کردن ، خواندن و نوشتن را به روشی یکپارچه فرا بگیرید. این یک فتح کامل کره ای است. در "Master KOREAN 5" چهار زمینه موضوعی برای درک جامعه و فرهنگ کره ای وجود دارد (درک اساسی کره ، کره و کره ، جغرافیای کره و میراث فرهنگی کره). این شش موضوع را شامل می شود (تغییر جامعه انسانی و زندگی و اقتصاد ، انسان و طبیعت ، زندگی سالم ، رسانه و جامعه ، علم و فناوری). و بر اساس این زمینه های موضوعی ، واژگان ، دستور زبان ، اصطلاحات و وظایف مورد نیاز برای انجام کار یا مطالعه انتخاب و ترتیب داده شدند. علاوه بر این ، عناصر فرهنگی مربوط به حوزه موضوع انتخاب شدند به گونه ای که در برقراری ارتباط با کره ای در یک منطقه تخصصی مشکلی وجود ندارد. اگر یادگیرنده وفادار مراحل این کتاب را دنبال کند ، می تواند به طور مؤثر به اهداف یادگیری سطح پیشرفته کره ای دست یابد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...