خرید کتاب رمان هملت به زبان کره ای 햄릿

رمان کره ای

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب سایز:
سایز را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
8%
161,000
149,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب رمان هملت به زبان کره ای 햄릿

خرید کتاب رمان هملت به زبان کره ای 햄릿

هَملِت (Hamlet) نمایش‌نامه‌ای تراژدی اثر ویلیام شکسپیر است که در سال ۱۶۰۲ نوشته شده و یکی از مشهورترین نمایش‌نامه‌های تاریخ ادبیات جهان به‌شمار می‌آید. این نمایش بلندترین اثر شکسپیر است.

«چه کسی آنجاست؟» در تاریکی نجوا کرد، این سوال را که سرآغاز داستانی از توطئه نیرنگ و ابهام اخلاقی است و در نمایشنامه‌ای که همگان چیزی را پنهان می‌کنند، پاسخ به این سوال اصلا ساده نیست.

نوشته ویلیام شکسپیر بین سال‌های ۱۵۹۹ و ۱۶۰۱، هملت سرگذشت شخصیتی با همین نام را که در بند گذشته مانده روایت می‌کند، اما آینده وی را از حرکت بازداشته است. تنها چند ماه پس از مرگ ناگهانی پدرش، هملت همانند غریبه‌ای از مدرسه به خانه خود بازمی‌گردد، و از آنچه احتمالا درسایه کمین کرده مطمئن نیست. اما دلگرم می‌شود وقتی با روحی که چهره‌ پدرش را دارد ملاقات می‌کند. شبح ادعا می‌کند قربانی «قتلی بس ناجوانمردانه» است، و هملت را متقاعد می‌کند که عمویش کلودیوس تاج‌و‌تخت را غصب کرده و دل ملکه گرترود را ربوده است. خشم جای عزای شاهزاده را می‌گیرد، و اوبرای انتقام برنامه‌ریزی می‌کند ازشاه جدید و شرکای توطئه‌گرش.

این نمایشنامه یک نوع تراژدی عجیب است. خشونت غیرمنتظره یا عشق آتشین که مشخصه‌های دیگر آثار شکسپیر در این ژانر هستند در این اثر دیده نمی‌شود. در عوض این اثر به تردید شخصیت اصلی و پیامدهای، تراژیک حاصل از آن می‌پردازد. افشاگری روح هملت را وارد چندین تنگنا می کند– باید چه کند، به کی می‌تواند اعتماد کند، و در مسیر عدالت چه نقشی می‌تواند داشته باشد؟ مجموعه‌ای درهم‌تنیده از شخصیت‌ها پاسخ به این سوالات را دشوارتر می‌کند، و هملت را مجبور به گفتگو با دوستان، خانواده، مشاوران دربار و معشوقه‌هایش می‌کند– که بسیاری‌شان انگیزه‌های پنهانی دارند.

228 صفحه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...